EXO ONTVANGEN WARM REACTIE OP TWITTER ACCOUNT benaderen van nieuwe album 'The War'
In een social media blitz laatste K-pop, Twitter zag een explosie van gerelateerde content EXO vorig weekend voor K-pop boy band erin geslaagd om meer dan 11 miljoen tweets te verzamelen tijdens het debuut van een nieuwe account.
Tweeten waanzin optreedt na de lancering van EXO officiële verslag, @weareoneEXO, op zaterdag in afwachting van het komende album The War. Kort na het maken van uw account, deze band gaat wereldwijd met de hashtags "EXO" en "Ko Ko Bop", de titel van hun nieuwe single.
Sinds de publicatie, officiële verslag van de groep heeft meer dan 450.000 volgers, met vier tweets die meer dan 1 miljoen impressies onmiddellijk hebben.
EXO is de eerste K-pop acts die gebruik maken van Twitter is voorzien van "Instant Unlock", waarmee Twitter gebruikers toegang tot video en afgestemde tevredenheid door verschillende betrokkenheid op deze site. Speciale hashtag onthult Emito EXO-oriented, en zal beschikbaar zijn bij het gebruik van een speciale hashtag (#EXO, # 엑소 (EXO), #TheWarEXO, #KoKoBop) tot en met 8 augustus om 09:30. KT.
Nieuwe naam rekening betrekking hebben op de lengte van de slogan van de band, "We Are One."
Op maandag (10 juli), EXO liet een teaser video voor Kai en Baekhyun leden, plus schoot waarvan de eerste is er nog steeds. Foto van Kai met dreadlocks genereren kritiek van vele fans van K-pop, leidde tot een debat over de achterstelling in K-pop. Na de release van de teaser, Kai zei in een live-uitzending dat hij was bezorgd over het haar stijl, die hem niet meer hoor.
Hoewel het niet een officiële verklaring die actief is voor deze band hebben, is EXO een zware aanwezigheid op Twitter voor een lange tijd gehad. (Ze hadden eerder een account voor het bevorderen van de release van hun Exodus album in 2015 en nu en dan na een aantal niet-geverifieerde account die wordt gebruikt voor subgroepen EXO-M en EXO-K hen.) Volgens Twitter, de boyband is de heetste trends. Artiesten op social media sites van vorig jaar, de rest van de top 10 Twitter trending artiesten verslaan in 2016, met inbegrip van Beyoncé, Prince, Justin Bieber, One Direction, BTS 'Jimin, Jin en Jungkook en Got7's BamBam.
Social media wordt steeds belangrijker bij K-pop acts aan de wereldwijde populariteit te verzamelen en de communicatie tussen sterren en fans te verbeteren. Sterkte van K-pop media en social media raakte een huis in BBMA dit jaar, de BTS sloeg Justin Bieber voor top sociale kunstenaar.
EXO zal The War, hun vierde studioalbum uitbrengen op 18 juli. Het album is het eerste album van de groep, omdat het niet hun naam niet gebruiken om een titulaire inspiratie op te doen, onderscheidt zich van het album XOXO, Exodus en Ex'Act voorheen. Samen met de single "Ko Ko Bop", dit album heeft acht andere tracks.
BONUS GIF
Bron: www.billboard.com
Komentar
Posting Komentar